20 листопада відбувся довгоочікуваний реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, розробка якого тривала 15 років, повідомляє “Преса України” з посиланням на PolitExpert.
Українська студія GSC Game World зіткнулася з багатьма труднощами: пандемією, повномасштабною війною, шістьом переносів. Проте гра вийшла на PC та Xbox, викликавши величезний інтерес.
Проходження основної сюжетної лінії займе близько 40 годин, із побічними завданнями — до 100. Ігровий процес складний, з акцентом на реалізм: вороги бачать у темряві, патрони часто закінчуються, а мутанти становлять серйозну загрозу. Деякі критики вважають, що розробники перестаралися з балансом, але визнають, що атмосфера Зони заворожує.
Технічний стан гри викликав критику. Журналісти, які грали в передрелізні версії, зіткнулися з багами: збої звуку, управління та графіки. GSC випустила кілька патчів, але проблеми лишилися. На Metacritic гра має оцінку 74 зі 100, що відображає її сильні та слабкі сторони.
Фанати тепло взяли гру: 81% із понад 10 тис. відгуків у Steam — позитивні. Гравці хвалять атмосферу, відкритий світ та складність. Багато хто прощає недоліки, враховуючи складні умови розробки. “Ця гра – все, чого я чекав як фанат серії”, – пишуть користувачі. S.T.A.L.K.E.R. 2 вже зібрала понад 110 тис. одночасних гравців у Steam, що для однокористувацької гри – відмінний результат. Нагадаємо про курси Scratch для дітей.
Вже відомо які важливі оновлення з’явилися у телеграмі.