RSS
App Store Google Play
Більше інформації
Реклама
Актуально
  • Дубілет запропонував зробити довіреності електронними
  • Півмільона на Кіпр: Нардеп нагадав, як В'ятрович бенкетував у День Голодомору
  • Політолог нагадав про гнилу натуру порохолюбів

Під заборону трансляції в Україні потрапив телеканал «Дождь»

Богдана Карц 12 січня 2017, 16:01
2
Під заборону трансляції в Україні потрапив телеканал «Дождь»
  • Регіна Тодоренко опинилась поруч із Собчак у рейтингу російського Forbes

    Регіна Тодоренко опинилась поруч із Собчак у рейтингу російського Forbes

В четвер, 12 січня, Нацрада з питань телебачення і радіомовлення заборонила трансляцію телеканалу «Дождь», який попри всі попередження, відкрито називав окупований Крим російським. 

Про це журналістам «Преса України» повідомили в прес-центрі Національної ради з питань телебачення та радіомовлення.

Про заборону мовлення телеканалу заявив очільник Нацради Юрій Артеменко. Він наголосив, що відповідне рішення було прийняте у зв’язку з повним ігноруванням каналом українського законодавства та невиконанням даних напередодні обіцянок припинити трансляцію російської реклами.

«Справа в тому, що протягом усього 2016 року ми неодноразово фіксували порушення державного законодавства України з боку «Дождя». Ми зробили крок назустріч телеканалу і звернулися до них із проханням усунути порушення. Зокрема, телеканал транслював сюжети з інформацією, яка свідчить про незнання державних кордонів і зазіхає на територіальну цілісність України», - відзначив глава Нацради.

Мова йде про зображення адміністративного кордону між Херсонською областю та АР Крим як кордону між Україною та Російською Федерацією в ефірі «Дождя». Крім того, журналісти телеканалу неодноразово відкрито називали окупований півострів російським.

Нацрада одноголосно проголосувала за виключення каналу зі списку іноземних програм та визнання його таким, що не відповідає списку Європейської конвенції. Артеменко дав провайдерам місяць аби замінити цей телеканал на інший.   

Нагадаємо, 5 січня, попри звинувачення керівництвом телеканалу Адміністрації президента в спробі його відібрати, Нацрада видала телеканалу «1+1» бланк ліцензії на ефірне аналогове мовлення з продовженим строком дії. 


Більше інформації
Коментарі 2

Тільки зареєстровані користувачі можуть лишати коментарі.

  • Nazar Schewchenko 12.01.2017 20:52

    що за маячня?якого х.... мудаки з КИЄВА вирішують що мені дивитись?

    • ФИГВАМ 12.01.2017 22:55

      Вже такі розумні з Донбасу, як ти, надивились. Три роки вся Україна розхльобує тепер те дивіння.