RSS
App Store Google Play
Більше інформації
Реклама
Актуально
  • Українцям планують скоротити кількість вихідних днів
  • Онищенко про зустріч Путіна та Байдена – Наслідки для України почались
  • Українським медикам піднімуть рівень мінімальної зарплати

Боксер Усик прогулявся рідним Сімферополем в синьо-жовтому костюмі (ФОТО)

Оля Гузенко 20 лютого 2016, 05:42
16
Боксер Усик прогулявся рідним Сімферополем в синьо-жовтому костюмі (ФОТО)

Відомий український чемпіон з боксу Олександр Усик не побоявся прогулятися окупованим РФ Сімферополем у формі збірної України.

Новину повідомляє «Преса України».

На своїй сторінці в соцмережі Усик виклав нові фото. На них він гуляє зі своїм малюком у візку. При цьому на Усику надіта форма збірної України.

«Прогулянка по будь-якій погоді, як і тренування», - прокоментував боксер своє фото.

Цікаво, що поряд із його постаттю на фото стоїть авто, яке, як відмітили уважні користувачі соцмереж, має російські номери. Виявилося, що Усик виклав світлини своєї прогулянки в рідному місті – Сімферополі, що знаходиться під окупацією РФ. При цьому не побоявся надіти одяг в українських національних кольорах.

 

Нагадаємо, експерти видання «Boxcore» склали список з п'яти найбільш перспективних боксерів планети. До цього рейтингу увійшов й Інтерконтинентальний чемпіон у першій важкій вазі за версією WBO українець Олександр Усик.


Більше інформації
Коментарі 16

Тільки зареєстровані користувачі можуть лишати коментарі.

  • put1nxu1 20.02.2016 12:46

    КРЫМ     Н А Ш !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Александр 20.02.2016 16:51

      Головой об стену давно били?

  • Александр 20.02.2016 09:50

    оккупированным РФ Симфрополем в форме сборной Украины... Хохлы! Крым, это российская территория и она никогда не была украинской! Если Хрущев к вам Крым нарезал с перепугу, то это не означает, что это было законно! У народа Крыма никто не спрашивал его желания стать вдруг украинцами! Все было решено одним человеком вопреки существующим тогда законам! Плюс, незаконная передача Лениным Новоросии в состав Украины в 1922 году! Опять же народ никто не спрашивал. Сталин присоединил эту чертову Галичину, из-за которой Украина превратилась в нацистскую республику. А остальные земли до Переяславской Рады кто нарезал земли Окраине? Неудобная история? Не нравится? А гадить на грудь тому, кому вы обязаны своим существованием на земле это по совести? 

    • Володимир 20.02.2016 10:43

      Смерть москалям!!!

  • Александр 20.02.2016 07:53

    Пусть Усик попробует проделать то же самое в Киеве, но в форме сборной России, там он реально прочувствует на себе хохлорыловскую демократию. Нашелся, герой sраный. То, что ему рыло не начистили, говорит о том, что в Крыму проживают нормальные люди, без бандеры и дерьма в голове.

    • Володимир 20.02.2016 10:46

      Смерть москалям!!!

    • Glib 20.02.2016 08:05

      Олександре,а чому у формі збірної Росії саме Усик має зробити теж саме? Одягнутися у російську спортивну форму тепер повинен боксер, або просто відомий спортсмен з Росії. Так званий sраний герой.Тільки так. І прогулявся щоб по Хрещатику. Запевняю Вас, обличчя цьому спортсмену не відрехтують.У Києві проживають нормальні люди, без генерала Власова і лайна у голові.

      • Володимир 20.02.2016 10:47

        Підтримую!!!

      • Александр 20.02.2016 09:42

        ........У Києві проживають нормальні люди, без генерала Власова і лайна у голові........... Да Вы что! Нормальные люди там жили до прихода к власти Ющенко! Именно с него началась бандеризация русского города Киева и именно с его правления, туда стал стягиваться весь сброд с Галичины. Я в Киеве был и при советской власти и до власти Юща и никогда там не слышал украинской речи, разве что только в метро, когда объявлялись остановки. Теперь там свирепствует бандеровщина, которая засрала город своим присутствием и своими ублюдочными героями типа бандеры и шухевича! Титульная нация, блин! Надарила вам земли матушка Россия на свою голову, теперь вы ей же дули крутите.   

        • Glib 20.02.2016 15:54

          Вельмишановний пане Олександре! Я не з Галичини,а з Дніпропетровщини. Тут народився. Спілкуюся з людьми виключно рідною мовою, себто українською. Повірте, що у Дніпропетровській області укр.мова лунає на кожному кроці. І вона прийшла не з заходу України. Мої діди теж нею розмовляли. І це не дивлячись на те,що рос.царі малювали усілякі укази та церкуляри про заборону укр. мови.А Бандера є героєм всієї Великої України, від Сяну до Дону. Ви краще там у себе у Московії розберіться зі своїми фашистськими прихвостнями. Наприклад з Рогозіним. А може скинути посилання як він знаходиться на збіговиську нацистів і здіймає руку у їхньому вітанні. Поцілуйте в дупу Кадирова-героя Росії, який  перерізав горлянки рос.воякам. У Ростовській області стоїть пам"ятник генералу Краснову,тому, що служив Гітлеру. Незабаром,я не сумніваюся, і Власову поставите пам"ятник. До наших, дійсно для нас героїв, руки не простягуйте.Займіться своїми. Слава Україні!

          • put1nxu1 20.02.2016 16:13

            ++++++, а приїдь у Вінницю, або Хмельницький, то тільки чуть противну і гнилу паРАШСЬКУ мову

        • Володимир 20.02.2016 10:48

          Смерть москалям!!!