RSS
App Store Google Play
Більше інформації
Реклама
Актуально
  • Творці вірусу Petya.A заробили вже 12 тисяч
  • Відео прес-конференції Порошенка з Макроном заблокували в РФ (ВІДЕО)
  • Дорн знову гастролює в Росії (ВІДЕО)

Петренко заявив про готовність України до візового режиму з РФ

Оля Гузенко 01 червня 2017, 17:56
26
Петренко заявив про готовність України до візового режиму з РФ
  • З'явилося хвилинне відео про історію формування Землі (ВІДЕО)

    З'явилося хвилинне відео про історію формування Землі (ВІДЕО)

У Міністерстві юстиції запевняють, що Україна юридично вже підготувалася до введення візового режиму з Російською Федерацією. Таку заяву зробив глава відомства Павло Петренко.

Новину повідомляє «Преса України».

«Це технічний процес. Якщо буде політичне рішення, Україна готова», – сказав Петренко 1 червня.

За його словами, якщо буде політичне рішення, то тоді команда Міністерства юстиції разом з Міністерством закордонних справ долучиться до роботи з підготовки всіх необхідних рішень.

«Я думаю, що це питання актуальне й воно, як сказав секретар РНБО, навіть уже перезріло», – додав Петренко.

Єдиною проблемою, за його словами, є забезпечення безперешкодних контактів українців з родичами в Росії. 

Нагадаємо, 21 травня перший заступник голови фракції «Народний фронт» Андрій Тетерук заявив в ефірі телеканалу «112 Україна», що в парламенті оцінюють можливу кількість голосів народних депутатів за введення візового режиму з Росією.

Більше інформації
Коментарі 26

Тільки зареєстровані користувачі можуть лишати коментарі.

  • честный 06.06.2017 07:20

    Суровый Бурят судя по своим комментариям - подлец и врун сидящий за поребриком.Смысл вступать с ним в беседу если он нагло пытается исказить правду.

  • Glib 02.06.2017 16:42

    Якщо від читачів цього ресурсу під російськими прапорами лунають негативні відгуки,то це є ознакою того,що требе рухатись далі у цьому ж напрямку. Питання віз вже перезріло! І як же вони переживають за нас українців! 

    • Суровый-Бурят 02.06.2017 19:09

      Ты можешь расслабится и отойти в сторонку. За тебя я не переживаю, я переживаю за нормальных Украинцев.

      • Glib 03.06.2017 09:11

        Пан Суворий-Бурят зайшовся у гніві? Черговий доказ моєї правоти. Але я як справжній українець буду ввічливим і не переходити на "тикання" та образи. Пане Суворий-Бурят, чому б Вам не зайнятися своїми російськими справами? Невже усі соціально-економічні питання у Росії вирішені? Тому пропоную! Обладнати лікарні Росії усим необхідним мед.обладнанням. Привести до ладу дороги... А Вам особисто взяти у руки ганчірку та й видраяти свій давно вже не митий під"їзд. По можливості зробіть у ньому  ремонт. У Вашій країні непочатий край роботи! Працюйте на благо своєї держави. А ДО НАС НЕ ЛІЗЬТЕ!

        • Суровый-Бурят 03.06.2017 16:41

          Уважаемый Glib, ты как всегда выдаешь желаемое за действительное! Хочешь показать мой гнев, которого нет, указываешь на отсутствия оборудования в больницах, плохих дорогах и не ремонтированных подъездах. Я не могу тебя в этом убедить, но от себя заверю тебя что и с оборудованием в больницах и с дорогами и с подъездами в России дела обстоят нормально, ты бы на свои подъезды обратил внимание. И работает у нас это все на должном уровне. Лично ТЫ мне глубоко безразличен т.к. человек который не может у себя в голове сложить в пазл очевидные факты и сделать выводы, не может учить жить других людей. И я не лезу к вам, а просто высказываю свое мнений, которое тебя не касается. Все нормально)) Скачи дальше))

          • Glib 03.06.2017 22:24

            Я дуже зрадів.коли прочитав,що у Московії усе добре з лікарнями,дорогами,під"їздами...Так тримати! А як справи у Сибіру,на Уралі,Камчатці...? Теж суцільний позитив? А от у нас дійсно роботи багато у  соціально-економічному напрямку. Ми і намагаємося зробити своє життя більш пристойним.Я визнаю,що і дороги,і під"їзди... в Україні потребують ремонту. Але. АЛЕ! Ми будемо це робити без ваших думок(мнений). Залиште їх при собі. Бо де з"являються думки від людей під власівськими прапорами,то там починає литися кров. Придністров"я,Абхазія,Ічкерія,Грузія,Україна,Сирія..Багато людей загинуло у цих країнах від тоді коли у московитів виникає своя думка. Не скачи далі!

            • Суровый-Бурят 04.06.2017 10:31

              )))) Улыбнуло. Абхазию с Преднестровьем тоже мы разрушили? В таком случае ты забыл включить в ряд следующие страны - Югославия, Ирак, Афганистан, Ливия, Египет и т.д.  

              • Glib 04.06.2017 15:44

                Провина Московії в тому,що вона всюди всовує свою думку(мнения). Ось там і розпочинаються війни.Абхазія з Придністров"ям не виняток. До речі. До усіляких подій у Єгипті та Афганістані причетний СРСР. А  Московія правонаступниця того колосса на глиняних ногах. Робіть висновки.У решті  країн, а саме Югославія,Ірак,Лівія.. були інші ситуації, пов"язані з США або ООН. Та й взагалі. Від Московського царства треба триматися подалі якомога. Колишні республіки СРСР дивляться на загниваючий Захід. Країни померлого  Варшавського договору уже давно у Нато. А хто у друзях у країни скреп? Республіка Науру та Венесуела.

                • Я знаю.... 05.06.2017 12:48

                  Глеб, ты вот подскажи, раз СССР такой плохой и ужасный, тогда чего вы не закроете заводы, ГЭС, АЭС, которые построены при СССР (хотя все что есть в Украине сейчас - построено и сделано в СССР), в соответствии с законом о декоммунизации. Отстроете новые, европейские. Почему не откажитесь от территорий которые вам коммунист Ленин подарил.

                  • Glib 05.06.2017 14:45

                    В СРСР було багато позитивного,яке можна брати у приклад. Але голодомор,1936-1937 роки, ГУЛАГ,масові розстріли, у психлікарні усіх незгодних...-це теж спадщина тієї країни,яка не встояла у протистоянні з вічнозагниваючим Заходом. Навіщо закривати заводи,фабрики побудовані за СРСР? Не перебільшуйте. У законі о декомунізації про це нічого не написано. Прибрано  прізвища людей які розстрілювали і вбивали.О побудувати нові європейські підприємства, то це питання часу.Головне,щоб було бажання.І щоб ніхто не заважав.Ленін подарував землі? Не згоден. То є міф,створений пропагандою Московії. Пане Я знаю,зайдіть у Вікіпедію та й прочитайте про територію і землі Київської Русі. А взагалі у теперішній час розмови про землі вважаю некоректними і неправильними. Бо можна добалакатись і про Кенігсберг(ФРГ) і про Сахалін(Японія)і про Карелію(Фінляндія)... нащадки Мао вже давно  дивляться на землі поки що російського Далекого Сходу...Вважають своїми!

                    • Суровый-Бурят 06.06.2017 09:58

                      Мне понравилось про покусывание губы)) А пендосня пишет что великий и могучий протролил всю дем партию)) Мову я не знаю, мне она совершенно не нужна. Все друзья и родственники вна Украине разговаривают на русском.

                    • Я знаю.... 05.06.2017 15:36

                      Россия является правоприемником СССР. И признает как ошибки, так и достижения. И нет никакой истерики, как на Украине. Это у вас истерия полная, переходящая в бред. И можешь с этим не спорить. 

                      Значит, как ты говоришь, надо подождать, все дело времени, было бы желание. Так уже 3 года прошло, а воз и ныне там(даже хуже стало). Или неохота. Где новые предприятия, новые рабочие места, новая продукция конкурентосбособная на европейском рынке? Где?

                      Время нужно, да. 

                      Я сам из Белгородской области. Много знакомых из Харькова и области. Так вот семья инженеров ходит на работу через день, получают копейки, все уходит на коммуналку. Если раньше они помогали детям которые живут в Белгороде, то теперь дети помогают им. Собираются забирать их в Россию. Потому что там перспектив нет.

                      А вы все ждите и хотите.Главное сильно хотеть, и можно ничего не делать. Или попрыгать.....

                • Суровый-Бурят 05.06.2017 12:27

                  ))) Красавец, ты сделал мой день! Давно так не смеялся)) Тебе сколько лет то??? Школу хоть закончил, или на второй год остался)) Мне очень понравилось "колосс на глиняных ногах". А самое главное - у нас в друзьях нет таких типчиков как ты))

                  • Glib 06.06.2017 15:11

                    Хай та пендосня пише шо хоче. То їхні проблеми.В тому,що мова Вам не потрібна я і не сумнівався. А ось те,що Ваші усі родичі і друзі спілкуються на великом и могучем для мене є відкриття. ЯК?! Московська пропаганда верещить на кожному кроці,що язык під забороною!! Примушують людей говорити тільки українською.КАРАУЛ! В Україні фашизм! Та не просто фашизм, а бандерофашизм під орудою кого? Та євреїв! Пане Суворий- Бурят Ви розплющили мені очі.Не вірю більше Лаврову та його МЗС про заборону. Вірю Вам про те,що Ваші друзі і родичі мають змогу не озираючись вільно говорити на языке великого Достоєвського,Чехова,Толстого...

                  • Glib 05.06.2017 12:53

                    Ви ще смієтеся? А ось сонцесяйний Пу  разом з іскандерами вже перестав сміятися.Почав на прес-конференціях нервово покусувати губи.Про роки.Мені,друже Суворий-Бурят 54. А Вам треба погодитись з тією тезою,що якби СРСР не був би тим "колоссом на глиняних ногах", то існував би і до тепер. Немає вже Союзу.Розвалився як карткова хатинка. Далі.Не зміг осягнути Ваше останнє речення. Невже я повідомляв про себе як друзів у МОСКОВІЇ? У вас у друзях залишилися Республіка Науру,Венесуела.. Ба! А ще товариш КИМ ЧЕН ИН! Припускаю,що Ви товаришу Суворий-Бурят погано розумієте українську мову. Тому і даєте не цілком логічні відповіді. Я мову дійсно великих Пушкіна,Лермонтова,Чехова.. знаю на відмінно. І відповідаю адекватно. Підтягніть себе у мові нашого Кобзаря. Чи не до того? Скажете мені навіщо? Ах да! Вам хочеться сміятися. Смійтеся на здоров"я!

  • Я знаю.... 02.06.2017 12:12

    Дело в том, что в сторону Украины на таможне стоит подавляющее число машин с украинскими номерами, те, что возвращаются. Россияне практически не ездят на Украину. Ввод виз спровоцирует, соответственно, обратку. Вот тут, интересно, кто пострадает больше. Огромное количество работяг-украинцев работают в России. Если они лишаться возможности зарабатывать в России, а на родине работы нет, то они же и поднимут майдан 3.0. Но это уже другая история. 

    • Glib 06.06.2017 08:29

      Немає істерики та маячні на Росії? У себе в Україні ми бачимо,що витворяють на РТР, першому каналі, ТВЦ... так звані журналісти і політики Кисельов,Соловйов,Шейнін,Жиріновський та інші. А три роки це мало,щоб давати оцінку українській реальності. Я з Кривого Рогу. Шахти,заводи,фабрики працюють. Люди отримують зарплату. Можливо її і не вистачає на різні потреби. Але повторюсь,що потрібен час і терпіння.Лайна багато у нас. І його треба розгрібати. Впораємось. Тільки щоб Московія не заважала. А ось більшовики за 74 роки так і не змогли створити конкурентноздатної держави. Та й пішли у небуття.Тепер про Вашу малу батьківщину- Білгородщину. Бажаю Білгородській області миру та процвітання.Трохи історії. А саме. За часів Київської Русі Ваша місцевість входила до складу Чернігівського князівства.А Чернігів,як відомо  територія України. Це я до того, що ваший товариш Ленін подарував якісь землі Україні.

      • Я знаю.... 06.06.2017 09:27

        Да,в годы Киевской Руси Белгородчина входила в состав Черниговского княжества. И это есть наша общая история. Но тогда слова Украина еще не было. Как и не было намеков на украинскую государственность. Это сейчас Чернигов - Укранина. 

        Теперь о времени. 3 года мало для созидания в масштабах страны, тем более,что Украина самое большое европейское государство по территории. Но сколько поломали за это время. А самое главное успели поссорится с соседом, да и внутри страны идет гражданская война. 

        Теперь о влиянии. У России и Украины очень тесные родственные связи. Как житель приграничного региона прекрасно знаю о чем говорю. Исторические тоже не возможно разорвать. Это уже было. Культурные - сейчас пытаются, язык русский - поганый, православие - только киевское, РПЦ - поганая. Экономические - вот тут постарались. Только кому хуже стало - известно. А вот то, что украинские политики без разрешения штатов, европы и МВФ ничего решить не могут - это бесспорно. Пытаясь уйти от "влияния" России, Украина находится под внешним управлением. Вот так независимость. Кинули, как косточку безвиз, радуйтесь. Только, Глеб, мне интересно, вот ты поедешь в Испанию летом, или, на худой конец, в Грецию на пару недель, это же теперь раз плюнуть?

        • Glib 06.06.2017 14:55

          Наша загальна історія це СРСР. І все. Так,тоді такого поняття як Україна не було.Але не було і Московії. На тому місці де зараз стоїть Кремль в ті роки була трясовина і жаби квакали. Тай взагалі багато країн в ті часи мали інші назви або їх зовсім не існувало. У нас громадянська війна? Моя сестра мешкає у Донецьку (Будьонівський район). Каже по телефону,що у їхніх шахтарів чомусь очі стали як у бурятів або якутів,а у місцевих трактористів з"явився кавказький акцент. Марія Захарова з МЗС видала на гора шедевр, говорить,що танки,гармати,гради,смерчі не Росія поставляє, а оті ж трактористи та шахтарі підняли всю зброю з шахт! Так,що не громадянська війна,а пряме втручання країни скрєп у внутрішні справи України.Далі. Язык русский поганий? Це Ваші слова. Наговорюєте самі на себе. Я як українець кажу,що русский язык є прекрасний.Православ"я у нас тільки київське? Тільки так. Ось коли у вас з"явиться київський патріархат,то тоді я не буду мати нічого проти московського у себе.Но ви ж не хочете у себе мати київський патр.,а я не хочу бачити московський у себе.Логічно? Під яким би впливом не знаходилась моя країна, я хотів би,щоб тільки не під вашим.Про безвіз. Прошу повірити,що і до безвізу я бував у Франції,ФРН,Нідерландах. Про Єгипет і казати нічого.Хто у країні пірамід тільки не був. Хіба що лінивий. А зараз безвіз.То які зараз проблеми?Той хто хоче подивитися світ, той подивиться! А той хто не хоче або не може,то знайде причину і буде під під"їздом лушпишшя з під насіння випльовувати. Мєдвєдєв,коли був президентом Росії, теж намагався пробити безвіз.Забули вже? Тільки у вас тоді це не вважалося "кинути кісточку".А у нас виявляється "кинути кісточку".

          • Я знаю.... 06.06.2017 15:26

            Про безвиз. Конечная цель то хорошая, вот только как ее добиться - это каждый по своему. Кто-то не согласен с условиями, кто-то любой ценой. 

          • Я знаю.... 06.06.2017 15:23

            Вот и я про это. Дабы Украина не была никак связана в Россией, готовы прогибаться (и прогибаетесь) под всех подряд. Знаешь анекдот про "выколи мне глаз", это уже не анекдот. Вот скажи - это независимость???

            • Glib 07.06.2017 16:03

              Про незалежність. Зразу не написав. У нашому буремному світі усі країни залежать одна від одної. Прикладів чимало. Ось західні санкції проти РФ хоча б у нафтовій галузі принесли шкоду великодуховній країні? Принесли. А далі ще буде. Тому що бурове обладнання це  цілком технології закордонні. І так у всіх сферах життя. А з імпортозаміщенням ну ніяк не виходить і не вийде.Ось і вся незалежність,а вірніше залежність. Чогось не поставили і підприємство зупинилося, БО СВОГО Ж НЕМАЄ!

            • Glib 07.06.2017 15:50

              Якщо Ви вважаєте,що Україна прогинається перед іншими країнами, то я не згоден з таким трактуванням. Коли сонцесяйний Пу був в Китаї,щоб погомоніти з китайськими керманичами про вигідні для РФ умови у побудові газогону "Сила Сибіру", то це можна трактувати як прогин перед піднебесною? Міркую,що можна. Або останній його приїзд до Франції. Спершу приймав у себе Ле Пен,а коли вона пролетіла на виборах,то полетів до Макрона налагоджувати стосунки. Прогнувся? За Вашою логікою, то так. І останнє. Розгрібайте свої конюшні. У вас роботи непочатий край. У нас так само. А зі своїм стойлом ми розберемося самі.

              • Я знаю.... 08.06.2017 10:59

                Сами вы уже четвертый год разгребаете. Точнее четвертый год президент побирается по миру. Сделали из страны попрошайку. А про "Силу Сибири", так если есть газ, то необходимы газопроводы. Причем они теперь будут проходить мимо вас. И газ надо продавать поближе. А раз европа строит из себя что-то в газовом вопросе, надо искать альтернативы, и Китай это очень хороший рынок. А про Ле Пен, Макрона, кто-бы говорил. Вы Трампа обсирали, а Клинтон задницу вылизывали, а теперь что? Чья б корова мычала? 

                • Glib 08.06.2017 11:59

                  Четвертий рік жебракуємо? Це є так. Тільки ще раз прошу. Не лізьте не в свої справи! Самі розберемося! Без самої духовної країни у світі. Тобто без РФ. Продавайте газ куди хочете. Хоч марсіанам.Так,ми Трампа обс...,Клінтон вилиз..., і наша корова мовчить і не мичить. Все, мій невгомовний. Ми будуємо свою країну, а ви під керуванням великого Пу розбудовуйте свою.

    • Суровый-Бурят 02.06.2017 13:34

      У меня складывается устойчивое мнение, что местная власть все делает по принципу - отморожу себе уши, что бы у моей тещи зять был убогий)) Заводы встали, специалисты уехали, банки закрылись, интернет компании кирдык, можно перечислить долго количество глупостей которые наворотили местные правители.  Но то ли еще будет)) Что в головы придет местным пиндосовским кураторам)) Свободные они))) от мозгов свободные)) Полная зависимость от Запада. Аграрная колония с дешевой раб силой. На таком кукане сидят, с которого не слезешь и на который еще надо постараться попасть))  Народ жалко!